بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سید استقلالی می ماند،اگر وضعیت بدتر نشود.

http://esesclub.com/public/album_photo/21/dd/04/4d448_0130.jpg?c=964c

شایعه درفصل نقل و انتقالات بسیار شنیده میشه.بسیاری از این اخبار و شایعه پراکنی ها بیشتر برای رو بورس قرار گرفتن خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی در این روزهای کسادی فوتبال مربوط میشه!صحبت از رفتن رحمتی به پرسپولیس یکی از این شایعه های داغ این روزهای فوتبال ایران است!
اگربخواهیم کمی  روی این خبر بیشتر تحلیل کنیم و فرض بگیریم که اصلا این خبر صحت داشته باشد،آنوقت چند سوال ذهن هواداران را بدجوری قلقلک میدهد!
مانند:پس این همه ارادت رحمتی به حجازی مرحوم برای تظاهر و ریا بوده!آیا به دروغ از ناصرحجازی دم می زده؟!سید یادش رفته در طول این فصل چقدر مورد اهنتهای هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود!؟
رحمتی یادش رفته که در دربی برگشت اجنبی پرستها نیلسون را بخاطر برهم زدن تمرکز وی بارها علم کردند و قصد داشتند با مقایسه کردنش  توانایی و محبوبت رحمتی را زیر سوال ببرند!؟
سید یادش رفته که در ابتدای بازی برگشت مقابل پرسپولیس بعد از اهانتهای که به رحمتی شد وی چه عکس العملی در برابر طرفداران سرخکی نشان داد!؟ و ...از این دست سوالات که جوابشان با شنیدن رفتن این دروازه بان به اردوی قرمزها تناقض های بسیاری را ایجاد میکند!
مع الوصف؛به شخصه فکر میکنم سید مهدی رحمتی مثل این دو سال اخیر در دقایق پایانی بعداز جان به لب کردن هواداران استقلال مجددا قرار دادش را با استقلال تمدید خواهد کرد.البته به شرطی که اوضاع استقلال بدتر از اینی که هست نشود!
بعد از توضیحاتی که در بالا بابت توهین های هواداران سرخکی دادیم و نیز چون سید نمی تواند اهانتهای که در اصفهان در بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان به وی شد و حتی کار را به جای رساند که در نیمه دوم قصد وارد شدن به زمین را نداشت را فراموش کند!پس دو تیم پرسپولیس و سپاهان نمی تواند مقصد بعدیش باشد!
از طرفی سید مهدی میداند که در هیچ تیمی مثل استقلال از هواداران گرفته تا کادرفنی و مدیرعامل آن،یکسال تمام از یک بازیکن اینگونه که ما استقلالی ها ازرحمتی دفاع کردیم ودر برابرمواضع هواداران سپاهان،پرسپولیس و این اواخر سرمربی تیم ملی واکنش نشان دادیم،از وی حمایت نمیشود!
با تمامی این اوصاف سید مهدی برای تیم ما زحمت کشیده و اگر از تیم هم جدا بشود نباید دلخور بشویم و می بایست برای موفقیتش در تیم بعدیش نیز دعا کنیم و آرزوهای خوبی داشته باشیم.
منتهی جدا شدن از تیم قهرمان لیگ و یکی از 8 تیم برتر آسیا با این میزان محبوبیت بین هواداران تیم کمی غیر قابل هضم خواهد بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1392برچسب:نقل انتقالات تابستانی,شایعات,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com